موسسه آموزشی نیک اندیشان

هلدینگ نیک اندیشان با سابقه فعالیت در حوزه های متفاوت آموزشی ، تجاری ، تبلیغات ، پوست و مو می باشد. این موسسه با بهره گیری از افراد و مدیران متخصص در سراسر ایران شعب فعال دارد.

موسسه آموزشی نیک اندیشان

هلدینگ نیک اندیشان با سابقه فعالیت در حوزه های متفاوت آموزشی ، تجاری ، تبلیغات ، پوست و مو می باشد. این موسسه با بهره گیری از افراد و مدیران متخصص در سراسر ایران شعب فعال دارد.

در شرایطی که بیشتر آموزش ها در کشورمان منتج به اشتغال نمی شود، موسسه ی نیک اندیشان مفتخر به برگزاری دوره هایی کاملا کاربردی است که قسمتی از آن در محیط کار به صورت رایگان می باشد. اساتید صرفا مدرس نیستند بلکه خود نیز در حوزه ای که تدریس می کنند دارای تجربه می باشند و کسب و کار دارند. در انتهای دوره ها گواهینامه معتبر و قابل استعلام دانشگاهی به افراد داده می شود و به بازار کار معرفی می گردند یا در دپارتمان های خدماتی نیک اندیشان مشغول به کار می شوند.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دوره تکنسین داروخانه

نیما نجدی | دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۶:۲۵ ب.ظ

آموزش دوره تکنسین داروخانه

افرادی که علاقه به داروسازی و شناخت انواع دارو ها دارند می‌توانند با کسب مهارت های تکنسین داروخانه، و دریافت گواهینامه معتبر از دانشگاه و موسسه بین المللی DNW در داروخانه ها مشغول به کار شوند. موسسه نیک اندیشان با برگزاری دوره تکنسین داروخانه این فرصت را برای علاقه مندان فراهم آورده تا به شغل مورد علاقه خود برسند.

آموزش هایی که در دوره تکنسین داروخانه برای دانشجویان این دوره در نظر گرفته شده شامل نسخه خوانی و نسخه پیچی، شناخت انواع دارو ها و دوز های دارویی، و اطلاعاتی از داروهای ترکیبی است. این موارد به همراه تمام مهارت های مورد نیاز برای کار در داروخانه به دانشجویان آموزش داده می‌شود.

دانشجویان این دوره با گذراندن مهارت های داروخانه و قبولی در امتحان پایانی جهت کارآموزی رایگان به داروخانه ها معرفی شده و دوره ای چند روزه را در داروخانه ها می‌گذرانند. این دوره عملی به آنها کمک میکند تا آموزش های تئوری خود را در کار های عملی داروخانه بسنجند. پس از دوره ی عملی دانشجویانی که صلاحیت کار در داروخانه را دارند با برگه ی معرفی نامه به داروخانه های طرف قرارداد با موسسه نیک اندیشان معرفی شده و مشغول به کار می‌شوند.

کار در داروخانه

دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان به صورت عملی است. افراد پس از کسب مهارت های لازم برای بازار کار، و آمادگی برای حضور موثر در رده های شغلی می‌توانند مشغول به کار شوند. تمامی دوره های پیراپزشکی توسط مدرسین با تجربه و متخصص در حال برگزار است. به همین دلیل پس از گذراندن دوره ها می‌توانید در خواست مدرک از همه ی دانشگاه های معتبر و موسسات آموزشی بین المللی داشته باشید. علاقه مندان می‌توانند از این فرصت برای بالا بردن مهارت های شخصی خود استفاده کنند و همینطور با مدارک معتبری که دریافت می‌کنند در جایگاه شغلی بالاتری مشغول به کار شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی